خبرهای داغ:
مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین؛

فعالیت ۱۳ کانون فرهنگی مساجد در ۳۳ محله کم برخوردار استان قزوین  

باغبانها عنوان کرد: ما در استان قزوین ۳۳ منطقه کم برخوردار داریم که در این مناطق ۱۳ کانون مساجد داریم و بنا داریم در مناطق دیگر هم کانون تاسیس کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۴۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، محمد خورشیدی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداردر کارگروه طرح توسعه و توانمند سازی طرح 2020 محله کم برخوردارکشور که با حضور نمایندگاه دستگاه های استان برگزار شد، گفت:جلسه ای که تشکیل شده است در رابطه با طرح توسعه و توانمند سازی طرح 2020 محلات کم برخوردار است که همه سازمان ها درگیر این موضوع در محلات هستند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تفاهم نامه و دستورالعمل این کمیته در خدمت مدیران قرار می گیرد و این اعضا متمرکز بر روی موضوعات فرهنگی و اجتماعی در محلات را خواهند داشت که دبیری این کارگروه نیز کانون های مساجد می باشد و امیدواریم که بتوانیم این فضا را در استان محقق نماییم.

در ادامه مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین گفت: کانون های مساجد در کشور در سال 1371 و در استان قزوین در سال 1381 آغاز به کار کرده است. 

باغبان ها گفت: ما در کشور ۲۶ هزار کانون و ۳۸۵ کانون در استان داریم و تعداد کانون های مساجد استان از میانگین کشوری ۳۰ درصد بالاتر است. 

وی افزود: مهم ترین ویژگی کانون های مساجد شبکه مردمی و تاثیر فرهنگی است که از طریق شبکه مردمی در اجتماعات مذهبی می گذارد و بعد از بسیج میتوان گفت گسترده ترین شبکه مردمی در کشور می باشد.

وی در خصوص طرح 2020 گفت: ما در استان قزوین 33 منطقه کم برخوردار داریم که در این مناطق 13 کانون مساجد داریم و بنا داریم در مناطق دیگر هم کانون تاسیس کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار